دیدار مدیر کل آموزش و پرورش با فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد به‌مناسبت روز پاسدار 

جمعی از فرهنگیان یزد به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با حضور در دفتر فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد، روز پاسدار و جانباز را به مدافعان حریم ولایت و میهن اسلامی تبریک گفتند.
کد خبر: ۶۵۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ - 13February 2024

 به گزارش دفاع‌پرس از یزد، جمعی از فرهنگیان یزد به مناسبت  سال روز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با حضور در دفتر فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد، روز پاسدار و جانباز را به مدافعان حریم ولایت و میهن اسلامی تبریک گفتند.

«محمدکاظم رحیمی نژاد» مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این دیدار با ذکر نام و یاد شهدای پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه و نهضتی بود که با فرمان امام راحل عظیم الشأنمان رقم خورد و همه تهدیدات دشمن را نقش بر اب کرد.

وی افزود: دور اندیشی و تدبیر حضرت امام خمینی رحمت الله علیه انقلاب را بیمه و سربلند در امتحانات الهی کرد.

رحیمی‌نژاد اظهار داشت: در زمانی که با حمایت دشمنان داخلی و خارجی تهدید‌ها همه کشور را فرا گرفته بود، شکل گیری سپاه با وجود همه محدودیت‌هایی که در اوایل انقلاب و بدو تاسیس داشت همه تهدیدات به فرصت تبدیل شد و امروز شاهد هستیم که به حول و قوه الهی به قدرت اول نظامی منطقه تبدیل شده است و این چیزی نیست جز تلاش مبنی بر خداباوری، دینداری و ولایتمداری.

مدیرکل آموزش و پرورش اذعان داشت: جامعیت سپاه اینجاست که مجموعه‌ای که ماهیتا نظامی است در همه حوزه‌های و زمینه‌هایی که کمبود، کاستی و خلأ‌هایی در طول دوران انقلاب احساس کرد، اعم از اقتصادی، فرهنگی و غیره... ورود کرد و کاستی‌ها را پوشش داد.

سردار «زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان هم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: یکی از مولفه‌های اقتدار نظام ما معلمانمان هستند که علیرغم همه مشکلات پای نظام، انقلاب و رهبری ایستاده اند.

وی افزود: بیش از ۲۵ درصد از شهدای ما در جنگ تحمیلی دانش آموزان بودند و این یعنی معلمان ما ولایی هستند که توانستند تربیت کننده بهترین بندگان صالح خداوند باشند.

 زارع کمالی اظهار داشت: در حوادث سال گذشته و عملیات روانی که بر جامعه حاکم بود، معلمین انقلابی، وفادار و سختکوش توانستند به خوبی مدیریت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار